Założenie konta/ rejestracja/ koszty

Tak, rejestracja i założenie konta to usługi całkowicie bezpłatne. 

Aplikowanie

Na ofertę pracy aplikuje się poprzez wejście na ofertę i naciśnięcie przycisku Aplikuj. W polu wiadomości do pracodawcy należy wpisać informacje od siebie oraz dodać plik z CV. Można dodać tylko jeden załącznik, tak więc w przypadku chęci dołączenia listu motywacyjnego należy go dołączyć do pliku z CV lub wkleić w treść maila. 

Każde ogłoszenie zawiera termin publikacji przez pracodawcę. Ogłoszenie jest obecne w serwisie przez 3 tygodnie. Pracodawca może ten termin wydłużyć, odnawiając ogłoszenie.

Skontaktować z pracodawcą można się na trzy sposoby: poprzez wiadomość w procesie aplikacji, poprzez adres e-mail wpisany przez pracodawcę w ogłoszeniu lub w ramach serwisu poprzez zakładkę Wiadomości. W tym celu należy wejść w profil pracodawcy i kliknąć przycisk „Wyślij prywatną wiadomość”.

Kwestie techniczne

Prosimy sprawdzić w spamie lub w powiadomieniach. W zależności od ustawień skrzynki mailowej, maile z potwierdzeniami nie zawsze trafiają do skrzynki głównej. Jeżeli tam również nie ma maila, prosimy o kontakt mailowy: kontakt@homejob.pl

Aplikować na ogłoszenia mogą osoby, które zarejestrowały się w serwisie. Obowiązkowe jest podanie w profilu imienia i nazwiska, a także adresu e-mail przy rejestracji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!