Dlaczego powstał Homejob?

Homejob powstał z myślą o osobach, dla których priorytetem w poszukiwaniu pracy jest możliwość łączenia jej z życiem osobistym. Dlatego, naszym celem jest rozpowszechnianie idei pracy zdalnej, elastycznej czy na niepełny etat, pokazywanie przykładów dobrych praktyk w tym zakresie, które już są stosowane przez firmy, a przede wszystkim ułatwianie kontaktu pomiędzy kandydatami zainteresowanymi tego typu rozwiązaniami i pracodawcami, dla których ważniejsza jest dobrze wykonana praca, niż pełnoetatowa obecność w biurze.

Wszystkie oferty pracy zamieszczone na Homejob muszą spełniać warunek elastyczności w zakresie godzin pracy, co oznacza, że oferty muszą uwzględniać przynajmniej jedną z możliwości: wykonywanie zadań zdalnie lub częściowo zdalnie, elastyczne godziny rozpoczęcia i kończenia pracy lub pracę na niepełny etat.

Co może zyskać pracodawca otwierając się
na niestandardowe formy współpracy?

  • Wyższą satysfakcję pracowników
  • Zwiększenie atrakcyjności firmy dlapracowników chcących pracować zdalnie
  • Obniżenie kosztów biurowych (przy pracy zdalnej czy niepełnoetatowej)
  • Dostęp do kandydatów, którzy z racji sytuacji osobistej nie biorą udziału w standardowych rekrutacjach
  • Reputację firmy odpowiedzialnej społecznie dzięki umożliwianiu wielu grupom społecznym aktywność zawodową

Nasz zespół

Magdalena Felczak

Założycielka Homejob. PR-owiec i CSR-owiec z kilkunastoletnim doświadczeniem w projektowaniu, planowaniu i realizacji kampanii związanych z reputacją i wizerunkiem firm oraz organizacji. Entuzjastka rozwiązań pomagających łączyć pracę i życie osobiste, które sama z powodzeniem od lat stosuje. Lubi fotografować i spacerować po bałtyckich plażach, najlepiej jesienią.

Pamela Monikowska

Project managerka z zawodu i copywriterka z pasji. Pierwsze doświadczenia zdobywała w branży HR jako rekruterka, po kilku latach praktyki zgłębiła tajniki kreatywnego pisania, by udać się w podróż jako “cyfrowy nomad”. Obecnie koordynuje projekty z zakresu strategii marek, głównie zdalnie.

Aleksandra Wiśniewska

Specjalistka od komunikacji z głową pełną kreatywnych pomysłów. Posiada doświadczenie w zakresie brand managmentu, social media i koordynacji projektów eventowych, z wykształcenia jest pr-owcem i socjolożką. Pracę w trybie elastycznym i zdalnym praktykuje od kilku
lat.